sådär / God natt .

publicerat i Allmänt;
Nu har jag solat & duschat , Anton skulle ringa snart så blir ett kort inlägg.

Jag & sandra var hos min kompis micke där var robin & matte också , vi prata, lyssna på musik & badade skit trevligt faktiskt :) Men nu sitter jag här & fryser , känner mig faktiskt lite små hänging NEJ shit får inte bli sjuk nu :O Anton kommer ju hem på söndag då kan det ju inte börja med att jag är sjuk heller , nejnej de går ju inte .

Hoppas på att jag inte blir sjuk då helt enkelt . Nej , väntar på att älskling ska ringa sen är det dags för sängen har sovit SKITDÅLIGT dom två senaste nätterna.
GOD NATT gott folk . <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Fin blogg! :)

2:a kommentar, skriven , av gladulle:

din blogg blev jätte fin när du gjorde om den.

3:e kommentar, skriven , av eskilstuna bo:

haha va komiskt =) jag väntar också på min kille som kommer hem ifrån bulgarien på söndag :D

4:e kommentar, skriven , av jonnalantz:

gud vad fin bloggen har blivit Bea! :)

Kommentera inlägget här :