...

publicerat i Allmänt;

Hemma igen med världens huvudvärk & dåligt humör är trött också för den delen. Idag så har jag planerat min lilla dag , ska plugga till körkortet sen är det One three hill kl 18.30 sen Singing Bee 20.00 & sen var det Wallander innan frosten (?) tror jag kl 21.00  . Vi får väl se om jag tänker kolla på det men jag får väl se om jag orkar . På vägen hem hoppade jag in på konsum & köpte lite frukt till min fruktsallad jag hade tänkt & göra till ikväll , jag känner att jag börjat bli lite onyttig AJJABAJJA Bea .

Nej fan vad tråkigt de är & skriva när de knappt är några som läser längre.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Krille:

Några läser nog men ingen har väl orken att kommentera :P

2:a kommentar, skriven , av emma:

Joho, jag läser din blogg:) Minst en gång varje dag! Och förresten så tycker jag du ska satsa på den gråa barnvagnen.

3:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Jag läser absolut.=)
Ska försöka bli bättre på att kommentera.. lovar!

Kommentera inlägget här :