...

publicerat i Allmänt;
Ni vet väl att Jonna fyller 19år idag ? Om inte säg grattis :)

under tiden så har jag dammsugit plockat undan lite , tvättat & kollat lite på våra bästa år fast jag såg det i fredags så de gör inget om jag missar detta avsnitt bara jag kommer ihåg & kolla kl 12.50 :) Jävla beroendeframkallade Tv-serie ;) haha !
Sitter & väntar på att jag ska få svar från tajmahal jag har skickat mejl men de svarar inte , vi får väl se om jag får något svar under dagen. Sen har jag fått lite tips från andra på andra " löshår sidor " . Vi får väl se hur jag bestämmer mig till att göra. Just nu är det väldigt mycket som ska betalas , dop har vi ju den 17/2  & de kostar ju lite fast min farmor ska stå för smörgåstårta sa hon så då blev det lite mindre att tänka på :)
Nej nu ska jag försöka få min plutt & sova så jag tänkte hoppa in i duschen mitt hår ser förjävligt ut .

Kommentera inlägget här :