...

publicerat i Allmänt;
jag har faktiskt lite mer & säga ang. det här om att jag är " så elak " ..
jag vill kunna lite på en person som säger att man lovar något hur skulle ni själva känna ifall någon lova er något sen nästa dag så minns han/hon inte vad du pratar om som de inte sagt ett skit ? jag skulle bli fly förbannad.
Jag kan säga att jag älskar min familj det gör jag & jag försöker få det att funka men så länge det är en person som gör allt så kan de inte funka & humöret orkar inte vara på topp jag vet nog ingen som är vaken 24/7 & är skitglada? nono .. man måste ställa upp , ställa upp för varandra & göra det bästa utav situationen men jag tror att T är allmänt LAT faktiskt han är inte van att gå upp kl 7-8 på morgonen när han alltid har fått sova till kl 12 på dagen men han går ju & lägger sig sen också han kanske borde ändra tiderna lite ? jag tror det ... och det bästa är ju att han börjat springa nu så han kanske bli lite piggare man kan ju alltid hoppas :)
jag vill att det ska funka mellan oss & jag vill så gärna att Wiggo ska växa upp med båda sina föräldrar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en som beundrar:

det låter som du verkligen verkligen vill att det ska funka och då komemr det göra, fortsätt kämpa även om det är tungt ibland!!!

2:a kommentar, skriven , av johanna:

bra sagt! sen tror jag att en del tycker vissa menignar i din text er mer elaka än vad de ska vara, du är säkert som mig, sån är jag med. det jag får fram kan låta elakareän vad det är liksom.. :)

jag tror faktiskt att ni ät jättekära i varandra, ni behöver bara hitta "det där lilla extra" igen :)

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Det kommer bli bättre med tiden, ni får se till att kämpa båda två, för om jag har fattat det rätt så älskar ni ju faktiskt varandra :)

4:e kommentar, skriven , av my:

det är inte elakt alls att tänka så!!!

det visar bara hur ojämställt samhället faktiskt är. att en kille kan sova hela dagen utan att folk bryr sig men hade det varit DU som sovit så länge (om typ din kille varit pappaledig) hade det säkert blivit ett jäkla liv om att du varit en dålig mamma typ. näää är man 2 st ska man dela på att sova ut.

5:e kommentar, skriven , av bella:

det har du rätt i, när han är så lyckligt lottad att han fortfarande har båda sina föräldrar närvarande kanske T skulle ta och tänka till lite på hur han beter sig, han var med och skaffade miraklet, då ska han banne mig vara med och hjälpa till också, även om det handlar om sena nätter och tidiga morgnar!

Kommentera inlägget här :