?

publicerat i Allmänt;

Jag förstår inte hur en människa kan reagera så  "hårt" genom att få reda på sanningen? Allt jag skriver i min blogg är sant , tror ni att jag sitter & ljuger för er ? Skulle aldrig falla mig in på tanken. Och det är väl inte mitt fel att jag skriver sanningen & att ni reagerar som ni gör MEN börja fan inte snacka skit & gå bakom ryggen på mig & vara falsk för det är fan de värsta som finns !
Nu har jag suttit här & pratat med Tobbe om en sak & jag blev riktigt jävla sårad & ledsen att en människa pga att jag har talat om sanningen i min blogg blivit förbannad på mig , varför inte bli förbannad på personen jag skrivit om ? jo för att du trodde aldrig något sånt om honom.

MEN nu bryr jag mig inte , jag ska aldrig mer ta upp ett skit & ÄNTLIGEN får jag reda på vad folk tycker om mig . Bra att få reda på det den här " vägen " istället för att jag ska gå runt & tro att personen gillar mig . usch nej !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Vad har hänt??

Skriv så vi förstår..

Hoppas allt blir bra! Jättebra blogg!

2:a kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

Jag tänker inte skriva exakt vad som har hänt det enda jag kan skriva är det. En människa som har blivit arg på mig för att jag skrivit om Tobbe i min blogg & "gått bakom ryggen" på mig .

Tack så mycket :)

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Jag hoppas att det blir bättre, och att den där person inser att hon/han har gjort fel Kram & ha en bra dag, suverän blogg :D

4:e kommentar, skriven , av Alinne:

Sktibra blogg! Hur har du fått set snygga teckensnittet?

5:e kommentar, skriven , av johanna:

åh, vet precis hur det känns, sluta inte skriva vad du vill bara för att en person hakat upp sig på något, det är ju därför din blogg är så rolig att läsa, du är ärlig & skriver vad du känenr för, är du sur, glad, ledsen, arg osv så skriver du det. go bea! kan du inte bara länka till vilket inlägg personen menar ? vad jag vet har du väl aldrig skrivit något riktigt illa om tobbe så? kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag är riktigt nyfiken om det är Tobias mamma det handlar om, det kan du väl svara på om det är hans mamma eller någon annan?:) för hon har verkat rätt negativ till de har jag sett att hon kommenterat!

7:e kommentar, skriven , av T:

Nej det är inte min mor din anonyma fitta, visa ditt namn harkrank, vad har hon kommenterat som varit så negativt?

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

alltså du T verkar ju allmänt konstig i huvudet. Hon skrev att hon tyckte att bea bara skrev negativa saker om dig i sin blogg. och varför ska jag skriva mitt namn vet du vem jag är då? Imed jag inte har blogg, ska du söka igenom alla i hela sverige med personer med mitt namn? Jag kan garaneta att du inte vet vem jag är haha. Du är ju bara allmänt konstig, tycker jävligt synd om en sån fin tjej som bea att hon har någon som dig, man ser ju klart och tydligt vad du är för en sorts person. Det var en fråga, inget påhopp. Snacka om att du har problem!

9:e kommentar, skriven , av T:

konstig? ja du verkar ju känna mig utan och innan verkar det som haha! Verkar känna bea med jävligt bra, hur många gånger har du träffat henne då ? haha ditt patetiska svin

10:e kommentar, skriven , av Therèse:

Jag vill inte lägga mig i men jag tycker att det är fel att du Tobias ska komma och besvara Beas kommentarer, det är jätte många som läser och kommenteras Beas blogg så varför göra en dålig stämning i hennes blogg genom att skriva som du skriver? Vissy Bea kanske får onödiga kommentarer i sin blogg men hon är inte otrevlig tillbaka och börjar vara dryg tillbaka och det behöver inte du heller vara för hennes blogg är så populär så varför göra den till något negativt?

11:e kommentar, skriven , av T:

Jag får skriva vad jag vill, bea tycker detsamma, ska man anklaga någon så kan man lika gärna strunta i att kommentera alls. tänk efter själv

12:e kommentar, skriven , av Therèse:

Javisst får du skriva vad du vill men Beas blogg är väldigt bra och det är många som läser och varför förstöra med din spydighet? Anklagelser har inte jag sett till men folk har olika uppfattning så, men har man en blogg får man räkna med kommentarer och visst det är inte kul att få negativa kommentarer men du gör det inte bättre genom att vara dryg i Beas blogg.

Kommentera inlägget här :