argt !

publicerat i Allmänt;
Jag läste precis på Jonnas blogg. om att en människa har skrivit en sån jävla ful kommentar till henne , jag förstår inte hur folk orkar hålla på & trycka ner folk så jävla mycket ? Jag sitter just nu & skakar av ilska hur en person kan sjunka så lågt alltså de borde inte ens finnas & jag hoppas av HELA MITT HJÄRTA att fan DU brinn i helvetet .
Jag trodde man skulle behandla andra som man själv vill bli behandlad ? Sätt er själv i Jonnas situation hur skulle ni ha reagerat ? Jag vet iallafall hur jag skulle ha reagerat PRECIS SOM HON . Tänk er för innan ni skriver en kommentar , vill ni verkligen såra personen ni skriver till ? är det verkligen så kul ? tänkt om just DU skulle få någon liknande kommentar hur skulle du reagera & tycka ?
Jag tycker det här är så jävla sjukt så det är inte sant jag blir så ledsen av att se att folk orkar hålla på & såra . JÄVLA PÅHOPP hela tiden måste man verkligen ? Usch jag är så jävla förbannad .
Men jag hoppas verkligen att Jonna kommer tillbaka till sin blogg & skriver igen , JAG VET hur jävla bra mamma hon är jag har vart med henne & Ludde flera gånger nu & hon vet vad hon håller på med. Det jag blir så ledsen av är att jag känner Jonna det är väl det jag mest blir upprörd på när jag ser henne få kommentarer & jag vet hur det känns jag får såna STUP I KVARTEN det är svårt att förstå att de verkligen finns idioter ÖVERALLT.

Jonna, bry dig inte . JAG GILLAR DIG <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

vad söt du är. Jag vet vem det är, men hon bo i arboga så vet inte riktigt.. Kanske ska åka hem till henne och överaska lite? När jag träffar henne vågar hon inte säga ett skit, men så fort hon sitter vid en dator blir hon tuff. Hon är bara tragisk..

2:a kommentar, skriven , av leyla:

mm läste det där också! sjuuk tjej som skriver d, är väl svartsjuk/avundsjuk på henne&hennes familj! fan skulle aldrig kunna tänka mig att få en sån komentar om jag hade barn! skulle bli så himla ledsen och så!. Men ni båda verkar vara bra mammor:) . Ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Jag skrev också att hon är en fin tjej även ludde med :) att hon inte skulle bry sig. Jag älskar att läsa hennes blogg. Vill inte att hon ska försvinna :)

4:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Man blir ju verkligen så jävla förbannad, vad fan är det för människa undar man ju!

5:e kommentar, skriven , av Johanna:

Jag tycker det är så fruktansvärt fegt och patetiskt att sitta och spy ur sig galla om folk på internet sådär!
Jag skulle vilja se den person som går från till en mamma med barnvagn och säger att hon är äcklig och att hennes unge är ful. Haha!
Kan man inte säga det till personen öga mot öga ska man hålla sin stora trut stängd!

Tycker din och Jonnas blogg är riktigt intressanta och läser ofta, även om mitt eget liv är långt ifrån :)

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

Jaa, en sån jävla idiotjävel !!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Postat av: jonna
vad söt du är. Jag vet vem det är, men hon bo i arboga så vet inte riktigt.. Kanske ska åka hem till henne och överaska lite? När jag träffar henne vågar hon inte säga ett skit, men så fort hon sitter vid en dator blir hon tuff. Hon är bara tragisk..
ledsen att jag skriver i din blogg bea, men jag var bara tvungen o svara på jonnas. bea är en bra mamma, lär dig av henne jonnis :)

HAHAHA. För det första är det inte hon som skriver ALLT. och för det andra, skulle du komma till arboga? taha, jag skrattar ihjäl mig. Undra vem det är som är kaxig bakom datorn? Kom till arboga du, men bered dig på mer överaskning än vad vi får. jävla idiotjävel :p är det nån här som är tragisk, så är det DU jonna!.

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

tycker det är skit trist, fattar inte vad folk vinner på att skriva negativa och taskiga kommentarer. Men bara blocka ip nummret så slipper man ju dom. Det där med brinna i helvete tyckte jag var att gå lite för långt:S faktiskt. Förmodligen är det en avundsjuk människa som inte lever ett bra liv, så istället för att hata personen och göra angrepp mot h*n så tycker jag verkligen synd om den.

9:e kommentar, skriven , av Marina:

Grejen är ju den att om man skaffar en blogg, öppen dessutom, måste man räkna med att få liknande kommentarer. Och även om jag nu säger detta påstår jag verkligen inte att det är OK på något sätt, det är sjukt och gör mig förbannad också. Men man måste ändå räkna med det och kanske lära sig att tackla det. Jonna verkar inte förtjäna det personen/personerna har skrivit för det gör nog ingen, absolut inte.

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Brinna i helvetet var faktiskt att överdriva.Skriver man något sådant är man lika dum själv, förmodligen är det en människa som mår mkt dåligt i sig själv, då ska man inte hata utan tycka synd om personen, för denne har ett mycket sämre liv. Men brin i helvete skriver man inte. Även fast det var ett elakt kommebtar så var det "bara" en komentar.. Man ska inte hata bara älska!

11:e kommentar, skriven , av Jonna:

jag tycker att brinna i helvetet var ett väldigt milt straff! :)

Kommentera inlägget här :