Back home!

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag kommit ner från stallet har ridit & det gick super bra & jag är jättenöjd med Isabell :) Imorgon så ska jag försöka komma till stallet igen för hon MÅSTE komma igång & jag tänker inte sitta & dalta med henne längre fram & tillbaka för då kommer man ju ändå ingenstans. Tog inga bilder idag för jag ville inte ta med min kamera upp är lite rädd om den & min mammas & pappas kamera är urladdad så ska sätta batterina på laddning.

Jag har några fler bilder på Wiggo men jag tänkte att jag slänger in dom senare. Och nu så vill jag ha lite förslag på vad jag ska skriva här i min blogg ,vad vill ni höra mer av osv. Berätta !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Undrar om du inte kan skaffa en bilddagbok så kanske man kan få se bilderna där också :D vore mysigt o se bilder på wiggo där också :D

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Jag hade en bilddagbok förut men det är så att våran dator hemma i lägenheten är så himla seg så det tar en evighet att bara ladda upp en bild så det blev inte så många nya bilder där så jag tog bort den det är därför jag inte har någon. Men här så lägger jag in bilder hela tiden OM jag är hemma hos mamma & pappa annars så tar de ju som sagt lite tid med den andra datorn :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker att det är intressant att läsa om dina hästar och wiggo :)

Kommentera inlägget här :