bilden dagen från google!

publicerat i Allmänt;
image850

Mamma kom precis hem & ikväll så ska vi äta mexikansk paj åh det är så mumsigt :) 
Har tyvärr inte kunnat rida något i helgen eller idag har vart för hårt på ridbanan & massa snö & is fasen vad hemskt nu när man väl kommer igång med ridningen så blir det sånt här väder, jag ska väl försöka rida i veckan nu om det kommer bli fint väder annars får det bli i helgen om jag hinner . Mamma ska firas på lördag & på söndag så ska vi kanske åka till min syster i örebro :) Denna vecka är det ganska mycket
Tisdag : - fixa mammas födelsedagspresent , gå till bilskolan & plugga , kanske hälsa på mormor?
onsdag : - körlektion kl 13 , teorilektion kl . 18
torsdag : - mamma fyller år :)
fredag : - inget ska väl bara äta god mat & mysa hemma i lägenheten
lördag ; - mamma ska firas
söndag : - resa till örebro hälsa på syster .

Aa, det ska jag göra men jag ska försöka klämma in ridningen kanske imorgon?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

grattis till din mamma :D

Kommentera inlägget här :