en liten promenad.

publicerat i Allmänt;

kom precis hem från en blåsig men vacker promenad hämtade posten & gick tillbaka hemåt , Wiggo somnade i vagnen så jag hoppas han sover sin middag nu för sen så måste han vara vaken fram tills kvällen då det är läggdags försöker få in lite tidsrytm sova på förmiddagen & en gång på eftermiddagen det är ju perfekt sen när han ska sova på kvällen då kanske han somnar tidigt istället för kl 22-23 på kvällen. Har pratat med T & han har inte fått tillbaka bilen än så han är i stan vet inte vad han gör men när han ringde så skulle han också kolla på våra bästa år haha vilken familj jag undrar om Wiggo också kommer kolla på det när han blir större , vem vet ? ;D

Jag har tagit lite bilder idag igen som jag tänkte visa er alltid kul med nytt ,visst ? nu ska jag kolla till min lillkille !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

låter som det har börjat ljusnat till för dig o T. du låter gladare iaf =) positiv (Y) :)

Kommentera inlägget här :