Fruktsallad.

publicerat i Allmänt;
Ätit fruktsallad & kollat Singing Bee fan vad bra att hon vann jag hejjade på henne redan från första början & fullpott fick hon också 50.000, inte illa pinkat :) 
Just nu sitter jag bara här ska kolla lite på internet om jag hittar något man kan ha på sig på dopet fast det är ju inte så jätteviktigt man är i kyrkan HÖGST en timme bara & jag ha väl säkert nåt att ta på mig annars får jag väl fråga min syster om hon har något jag kan låna , hihi :)
Jag har också bestämt mig vart jag ska tatuera mig iallfall nu i början då blir det Wiggo på handleden som Carolina Gynning har ju ett hjärta har ni sett det ? Fast jag ska ha Wiggo istället där. Det blir väl fint ? Eller vad tror ni ? Jag tror Tobbe skulle göra likadant också , naw vad fint det kommer bli :)

image832

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

va fint att ni ska tatuera in wiggos namn :D

Kommentera inlägget här :