Fryser

publicerat i Allmänt;
Nu är vi äntligen tillbaka var i kyrkan i 2 timmar & jag trodde jag skulle frysa ihjäl men nu är äntligen alltig klart , det är på söndag det är dop :)
Har precis ätit pannkakor & svarat på en massa frågor på min mail & det var lite roligt faktiskt , är det någon som undrar något så skriv på min mail eller här på bloggen . Ikväll ska jag äta fruktsallad & kolla på I huvudet på Gynning det missar ni väl inte ?
Men nu ska jag gå & ge min plutt mat fast det gör förjävligt ont när han biter tag i bröstet på mig AJAJ ! haha , gulleplutt inte för att han har några tänder men han är ju för jäkla stark.. aja nu ska jag kila !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eme!:

Fruktsallad och i huvudet på gynning kan de bli bättre ;) vill bara säga me att wiggo ä super söööt! ta hand om er! (L)

Kommentera inlägget här :