Fyfan !

publicerat i Allmänt;
Nu har jag fått en sån där jävla kommentar som jag blir så jävla förbannad för , gud vad jag svär men FAN vad arg jag är... Detta stod det.

men nej hur kan ni tycka att den bebisen är söt??han va en av de fulaste unge jag sett!

men jag älskar din blogg och läser den varje dag!
You GO Bea! (Y) :D (L

svar: - Fyfan du är ju rubbad i huvudet . Hur kan man säga att en bebis är ful ? Ett litet oskydligt barn ? Påhopp mot barn är nog det värsta & äckligaste som finns. Jag skiter ärligt i ifall du " älskar min blogg " för jag vill inte veta av dig här längre. Det jag skriver om är väl Wiggo ? Det jag lägger ut bilder på är väl Wiggo ? så hur kan du då älska min blogg eftersom han är den fulaste ungen du har sett ? Du är ju fan KÖRD bruden ! DRA ÅT HELVETE !  usch vad äcklig du är . .

Ni får ursäkta språket man fan vad sur jag blir så såna här kommentarer , jag som trodde att det skulle ta slut men det tar aldrig slut men negativa kommentarer , jag vet att jag ska ta kritik & jag kan väl göra det men att säga att ens barn är ful ? då har man fan inget i huvudet. Det är en annan sak om man gör påhopp mot mig & säger att jag är ful men mitt barn ingen ska någonsin säga något dumt mot mitt barn, min son , min älskling, mitt liv, mitt hjärta, mitt allt. <3 Usch vad ledsen jag blir nu :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

folk slutar aldrig förvåna.. föresten tkr iaf jag att wiggo är sötaste bebsisen som finns! :)

2:a kommentar, skriven , av så förbannad!:

Jävla puckobarn som skriver så! Fifan asså!
Jag kan tänka mig hur ledsen/förbannad jag hade blivit om någon sagt så om min son.
Din son är jätte söt iallafall och det behöver jag inte ens säga för du vet det.

Den andra jävla nollan kan ju dra åt h*lvete och stanna där tillsvidare.
pussokram

3:e kommentar, skriven , av sara:

du har världens vackraste son :). och wiggo har en underbar mamma som dig och en underbar pappa :).

4:e kommentar, skriven , av syster:

o så va det det där med påhopp igen, har man inget snällt att skriva så varför skriva överhuvudtaget..men men what goes around comes around. bea skit i det där vi vet att wiggo är det absolut finaste man kan tänka sej, så ta inte åt dej av vad andra säger vet att det kan vara svårt men stå på dej! jag finns alltid ett samtal bort det vet du=) älskar dej o pussa på wiggo från mej!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

wiggo är enligt mig den sötaste unge jag sett:) blocka den där körda brudjäveln

6:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

wiggo är världens finaste wiggo, everybody knows that! Han är ju för fan skitsöt!

7:e kommentar, skriven , av N:

Jag håller helt med dej! Man går fan inte på ett barn! Dessutom är Wiggo sötast i världen! så de så!

8:e kommentar, skriven , av andrea:

asså vilka idioter det finns :( Att göra påhopp mot ett oskylldigt barn ,
:( asså usch.
Jag tycker att Wiggo är skiiitsöt :)

9:e kommentar, skriven , av my:

fan vad stört! men jag tycker inte det skulle vara oki att säga att du är ful heller för det är fan mobbing liksom. vissa är sådana idioter som tror att man kan göra vad man vill ute på nätet typ kränka och mobba andra.

10:e kommentar, skriven , av J:

hej! jag tycker att du ska strunta i sånna där inlägg, när man skriver bloggar är det ju tyvärr alltid folk som är avensjuka och alltid måste säga något stört just för att få din uppmärksamhet och att du ska bli just sådär sur.. om någon skirver något sånt igen försök bara att ignorera det är nog det bästa jag förstår självklart att det är svårt när någon pratar om din son på det där sättet! men det är just den där reaktionen den där människan vill ha utav dig som du gav tyvärr!

11:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag tycker att Wiggo är jätte söt! :)

12:e kommentar, skriven , av helt sick :O:

det där var typ det sjukaste jag har läst , och avslutar med åhh jag älskar din blogg bea .. Men tror du att bea bryr sej om du älskar hennes blogg. Du lär ju iallafall inte få läsa den nått mer. Blocka den där cp horan ( ursäkta språket ) bea ..

13:e kommentar, skriven , av Emily!:

shiiiiit, STÖRD MÄNNISKA!!!!
wiggo e sötast! så äre bara! punkt.

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

Sjukt hur folk behandlar varandra idag. Man får inte se ut hur man vill eller vara den man vill för då kanske man får elaka kommentarer. Men att det ska gå så långt att man kallar barn fula är grymt. Världen idag är ingen vidare miljö för oss! Keep going, mer bilder på Wiggo åt folket!

15:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Bea, Wiggo e faan världens sötaste, bruden är helt enkelt bara avundsjuk, och ute efter intriger. Knäpp verkar hon ju också vara!

16:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag tycker att Wiggo är jätte söt :) Sköt om er

17:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag tycker att Wiggo är jätte söt :) Sköt om er

18:e kommentar, skriven , av bella:

han är ju så söt man bara kan bli!!

19:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ville bara säga dig Bea, att ha fått barn i din ålder är otroligt starkt. Och du vet säkerligen vad du håller på med och har säkeligen tänkt igenom dit beslut ordentligt innan du bestämde dig med din pojkvän! Stäng av alla idiotiska kommentarer om att Wiggo är si och så. Det handlar endast om avundsjuka från deras sidor, dom stör sig helt enkelt på att du har en familj och är lycklig =)

Kommentera inlägget här :