God eftermiddag! :)

publicerat i Allmänt;
idag har jag knappt vart hemma alls jag & wiggo har vart hos en gammal klasskompis Sandra & så var Caitlin där också alltid lika kul & träffa er , har saknat er massvis <3 sen har jag & wiggo vart ute & gått , var hos mamma & hälsa på sen gick jag & köpte en kebab tallrik mumsigt :) nu sitter jag här & har öppna fönster försöker vädra lite det är lite instängt & Tobbe har suttit här & snorat + hostat :P haha !
just nu väntar jag på att min mor ska ringa så vi kan åka snart jag ska hem & rida idag tänkte jag får se vilken häst det blir :) men jag har med mig den RIKTIGA sladden idag så jag kan lägga in bilderna från igår & dagens outfit också . Tobbe är nu & handlat mat åt sig själv & Wiggo ligger under gymmet men nu så ska jag kila , jag återkommer sen & jag hoppas ni tittar in då :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Alltid lika kul att träffa dig med Bea=)

Kommentera inlägget här :