God kväll !

publicerat i Allmänt;
Har vart på teorilektion idag kom hem 19.30 åt mat direkt tacogratäng & så kom Nattis & Adde ner till oss så vi satt & prata lite , Wiggo är lite gnällig tror det är magen & jag har super ont i huvudet så jag ska ta en alvedon. Har precis kollat på Fråga Olle & nu är det girls of the playboymansion. Så nu ska jag fara igen , dålig & ointressant uppdatering idag JAG VET ska försöka bättra mig lite imorgon kan jag kanske vara lite mer aktiv :)
Jag hoppas ni inte tröttnar . Jag säger God natt orkar inte sitta här igen :P

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Kan du inte skriva ner receptet på tacogratäng i ett blogginlägg? :-) tror du har gjort det en gång innan men det har försvunnit. (Läser din blogg från mobilen)

Kommentera inlägget här :