God morgon tisdag!

publicerat i Allmänt;

Vaknade kl 10 så tittade jag på Wiggo då var han redan vaken & jag vet inte hur länge han vart vaken men han har iallafall inte sagt något  fär då sulle jag ha vaknat direkt jag är sån person som vaknar för minsta lilla.
Aja idag så ska jag träffa en kompis , fixa mammas present & sen kanske hälsa på mormor  hur jag ska hinna allt har jag ingen aning om känner mig ganska så stressad ska snart åka härifrån är ju hos mamma & pappa så vi ska åka hem till lägenheten idag & sova där så mamma & pappa får lugn & ro ikväll & kan sova ordentligt hehe :) Igår låg Wiggo & skrek till kl 23 & jag tror inte att någon var speciellt glad på honom då.  Men nu måste jag packa & sen duscha eller om jag gör det hemma ? Aja vi får väl se. Idag kommer dagens om min kamera inte är död jag hoppas det är något batteri i den .
Aja ni får ha en super tisdag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Hoppas du får en riktigt trevlig dag! ;)

2:a kommentar, skriven , av Kimpa:

Den där mascaran du har på headern har jag också! Skitbra.

Ha en underbar dag!

Kommentera inlägget här :