Godisråtta!

publicerat i Allmänt;
Min mamma kom precis hem hon har vart & handlat & tror ni inte att hon kommer hem med en fet godispåse ? JO! Jag kastar mig över den & nu känner jag mig mätt FY BEA inte äta godis före maten eller hur? Ajabaja!  Snart så kommer Tobbe också & då kan jag få tid att plugga till mitt teoriprov PERFEKT ! jag känner att det snart är dags & jag kan typ nada eller jo lite men inte så värst mycket. Ni har väl inte missat " tävlingen " ? Gå ner & kolla.
Sen måste jag fråga ifall någon vet hur man får fler inlägg på sin sida ? jag har ju max 10 st men jag vill ha mer hur ändrar man ? hur gör man ? någon som vet skulle uppskatta lite hjälp :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

NU ligger du på mest aktiva!

2:a kommentar, skriven , av Aiila:

Hur utseendefixerad är du? =)

Kommentera inlägget här :