Halkbanan avklarad.

publicerat i Allmänt;
Det var inte så hemskt som jag trodde & det gick faktiskt ganska bra & godkänt fick jag men det blir väl alla på halkbanan :) 
Nu så har jag precis ätit mat & plockat undan väntar på att min mamma ska ringa & säga ifall hon ska handla eller inte för isåfall så ska jag åka med henne till affären för att panta flaskor som finns i hela lägenheten.
Har pratat med min mamma & sagt att jag vill tapetsera om i sovrummet & jag kanske får det ? ska prata med min pappa också eftersom de äger lägenheten så måste jag fråga de först , jag hade tänk en fondvägg eller något liknande . Vet ni någon bra sida på tapeter man kan kolla på internet ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Där ser du, de va väl inge farligt ;) jag tyckte halkbanan va de roligaste på hela utbildningen !

2:a kommentar, skriven , av becca:

fan vad bra bea att du klarade det, nu har du ju inte så värst mycket kvar :) hoppas du får ditt körkort snart :) håller på dig

Kommentera inlägget här :