Hallå!

publicerat i Allmänt;
Allt bra med er idag? Jag mår väl lite si så där trött som tusan & lite små arg ( läs inlägget god morgon så förtstår ni kanske ) . Idag så ska jag inte göra ett jäkla skit rent ut sagt jag ska väl bara upp till stallet sen tänker jag inte röra mig ur soffan ( tror jag inte ) . OCH Jag har ju sagt att jag tänker inte ställa upp för T längre nu för han ställer inte upp för mig så idag kan jag göra vad jag vill ska bli så himlans skönt :)
Jag tänkte att jag skulle ta lite bilder på hästarna idag för idag SKA jag upp till stallet för idag är det inte lika blåsigt som igår usch vad hemskt väder det var då. Idag blir det att hjälpa E med hoppningen på Mirre & jag tror hon skulle komma runt 12-13 någon gång eller så ska jag fråga om hon kan komma lite senare för jag behöver äta något innan också . Men nu så ska jag kila iväg & fixa mig lite borsta tänderna , ta på mig kläder osv !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

allt är bra här idag :), jätte jätte fint väder är det ute :), förstår hur du känner med inlägget "godmorgon", ha en kanon härlig dag :)

Kommentera inlägget här :