Håravfall.

publicerat i Allmänt;

Har just precis pluggat klart fast skulle gärna velat pluggat lite till men Wiggo har vaknat & är jättevaken , super NO! Men jag får väl försöka plugga mer imorgon om jag får tillfälle , jag kan aldrig slå mig till ro. Jag skulle behöva vara ensam här eller hemma för att kunna plugga ordentligt annars så fastnar det ingenting i mitt huvud.
Har suttit & kollat på gamla bilder på kameran när Wiggo hade massa hår , nu har han ju knappt något kvar :( men det växer ut snart igen hoppas jag han som hade så fint & tjock hår precis som sin mamma hade när hon var liten fast jag såg i stället ut som en liten apa :) Jag tänkte slänga ut några bilder sen så ska ni få se skillnaden.

Tack för alla kommentarer nedan föresten & kul att nytt folk hittat hit .  :) 

Kommentera inlägget här :