Hemma !

publicerat i Allmänt;

nu sitter jag hemma har precis ätit & jag tvingade ut Tobbe med Wiggo i vagnen för att fixa mat jag tycker han ska komma ut lite istället för att bara sitta inne. Så nu har jag precis ätit ska väl kolla lite på TV sen är det väl dags att börja fixa sig snart också eller snart & snart om några timmar ska ju vara där kl 21.

Fick en kommentar precis i förra inlägget såhär stod det :


Det ända du gör är och klagar, du har ont i huvudet hela tiden och orkar ingenting. Vafan skaffade du unge för om du ändå inte orkar.

Svar : Jag klagar på min huvudvärk inte på Wiggo om jag minns rätt ? Och vad fan spelar det för roll om jag har ont i huvudet & skriver det ? Har jag skrivit att jag inte orkar något ? Oj mer än vad jag vet för det har jag nog aldrig skrivit. Och så har jag tydligen skrivit att jag inte orkar med Wiggo ? jaså inte ? jag älskar Wiggo mer än allt annat & jag orkar med honom.  Haha du är ju fan patetiskt !  Vem är det som klagar egentligen? Du klagar ju på mig nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Snälla nån, du klagar hela tiden. Du har ont i huvudet eller någonstans HELA tiden, du är hungrig men kan inte laga mat ifall Wiggo vaknar för det är jobbigt att ha en unge på armen när man lagar mat. Men vafan skaffade du unge för om allt ändå är så jobbigt? Det är väl inte meningen att han ska sova hela tiden så att du hinner laga mat och göra andra saker.

2:a kommentar, skriven , av sandra:

har du fyllt 18, så du kommer in på lotus :)?

3:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

Och jag kanske har ont hela tiden ? men det är väl så fan heller Wiggo som har orsakat det ? Jävla idiot fan palla !

4:e kommentar, skriven , av johanna:

skit i personen. såna som inte har bättre för sig helt enkelt! tyvärr finns det ju folk till allt. har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst! jag blir skitförbannad, haha.. faan då. om personen nu kanske stör sig på dig (vet inte varför) varför blanda in wiggo i det hela? oh my god! jag bara kokar! ... aja, du verkar va en jättebra mamma, och jag tycker du har all rätt att ha ont i huvudet osv, du är ju småbarnsmamma! j gjord av stål!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

vilken jävla idiot den där "anonym" verkar vara. som om alla orkar laga mat när de är hungriga eller. helt jävla naivt! och bebisar är ju inte direkt fjäderlätta så att man kan bära runt på dem samtidigt som man gör annat, man får anpassa sig helt enkelt. stå på dig bea! du är en skitbra mamma och det verkar verkligen vara så att du aktiverar dig och gör allt för att wiggo ska må bra. när jag får barn vill jag vara en lika bra mamma som du är!

6:e kommentar, skriven , av Catta:

Men herregud skriver man anonymt då är man en jäkla fegis....så dåligt!!!Törs du inte stå för vad du skriver!!!Helt sjukt!1
Bry dig inte Beaa!!!!!/Kram Catta

7:e kommentar, skriven , av Eva:

Skit i vad de skriver, du visar ju bara att du bryr dig om vad alla säger...

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Varför bryr du dig? Om du ska "klara" att ha en blogg måste du ta sådana kommentarer med en klackspark, publicerar du dessutom kommentaren i ett nytt inlägg så lyfter du ju bara fram personen, bara igenorera alla dumma kommentarer, lägger du ner så mkt tid på dom som du gör nu kommer dom bara fortsötta komma in, men bryr du dig inte och bara ignorerar dom fattar dom att du inte bryr dig ett skit om vad du säger. Tips!

Kommentera inlägget här :