Ingen fantasi.

publicerat i Allmänt;
Jag tycker bara att min blogg blir sämre & sämre jag har ingen fantasi alls när det gäller att jag ska veta vad jag ska skriva och det tråkigaste är nog att det inte går att ladda upp några bilder när jag är i lägenheten , internet är så seg så det tar en evighet att bara ladda upp en ända bild så jag sparar dom tills jag är hos mina föräldrar .

TIPS yes jag vill ha massor av tips på vad jag ska skriva om på bloggen, kom med förslag snälla mitt huvud står still nu & som jag nämnde tidigare jag har INGEN fantasi.

Ikväll så ska T åka & träna med min kusin & hans kompis så min kusins tjej Nattis ska komma hit & göra mig sällskap vi ska prata lite , i need to talk.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Jag tycker det är intersant att få veta lite om din vardag vad du gör och så :) eller din familj rättare sagt ;)

Kommentera inlägget här :