Ingen rubrik ..

publicerat i Allmänt;
Nu så ligger Wiggo på golvet under sitt babygym & leker lite . Jah skrev ett inlägg om att vara ung mamma men hann inte skriva så mycket för Wiggo ville inte ligga på golvet längre men det finns såklart massor med mer att säga men jag hann inte som sagt jag får göra det någon dag då jag har mer tid på mig.

Nu har min mamma vart här & lämnat tandkärmen så nu har jag borstat mina tänder & jag tror fasen att jag har ett hål i tanden för jag är jätte öm usch det vill jag inte. Och så skickade Nattis ett sms nyss & sa att hon var vaken & skulle bara duscha & fixa sig sen komma hit , kul med lite sällskap för en gång skull . Nu så ska jag krypa ner på golvet & lägga mig bredvid min älskade lilla kille <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Mysigt :)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

wiggo är jättesöt :)

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Söt liten kille du har...:)

4:e kommentar, skriven , av EVELINA:

vilken fin blogg du har =)

Kommentera inlägget här :