jäkla skit !

publicerat i Allmänt;
jag har suttit & väntat i 20 min på att ladda upp en bild här " dagens outfit " & när den äntligen laddats upp & jag ska trycka på publicera vad tror ni händer då? JO SIDAN KAN INTE VISAS & allt blir förstört , helvete ! så ni får skippa det idag då det är väl inte så viktigt men det är ju kul att få visa er men ska lägga ut mer bilder imorgon det lovar jag & även på mig & wiggo när vi badar :) så jag hoppas att ni kommer tillbaka då & kollar det var faktiskt jättefina bilder de lilla jag ser på kameran.

vad har ni gjort idag då?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

jag har gått i skolan, tagit en snabbis på stan, klippt mig och hälsat på min kusin :)

2:a kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Det är roligt att titta på dagens outfit tycker jag :)

Kommentera inlägget här :