krig!

publicerat i Allmänt;
Idag när jag stod & kollade ut genom fönstret så såg jag 4 små pojkar springa in på våran gård & kolla på cyklarna , jag knackade på fönstret & dom sprang fort därifrån men de hann peka fingret mot mig & jag blev skit förbannad på med skorna & sprang ut . 2 pojkar stannade kvar utanför & dom andra sprang iväg.  de kanske var i 10 års åldern .

Jag ; - vad fan håller ni på med ?
( 2 som stod kvar ) : - de ville sno cyklarna
sen kom den ena som sprang iväg .
jag ; - vad fan håller du på med ?
han : - jag ville bara kolla på cyklarna ?
jag ; - dom andra sa ju att du & din kompis ville sno cyklarna ?
han ; - näää ....
jag ; - 2 av våra bilar har blivit förstörda pga att de är några jävla idioter som går runt hä & förstör dom & ser jag att en jävla cykel är borta så kommer jag misstänka er , ok ?
han : - okej, förlåt.
jag ; - Aa men ser jag er en gång till så vet jag inte vad jag gör.
han : - okej förlåt mig .
jag : - bra ,hejdå !

jag skakade av att jag var så förbannad när jag kom in sen , skulle kunna slå dom alltså !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie:

fy fan vad du är bra!!!!!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

BRA JOBBAT! =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hha så klockrent :D

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

you goo bea

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bra gjort bea;)

Kommentera inlägget här :