Melodifestival.

publicerat i Allmänt;
Gud vad besviken jag blev på melodifestivalen inge bra alls. Jag säger som pappa de som kom med i finalen var en bebis ( amy ) & en gammal gubbe HAHA! Krister Sjöberg? Seriöst .. Om det inte skulle vart han som sjöng så skulle de nog ALDRIG kommit till final .

Jag har inte bestämt mig ännu när de gäller tatueringen men ni undra om jag skulle skriva Wiggo ? Och det ska jag men jag funderar på om jag ska göra en till det är de jag sitter & pratar om :) Wiggo är självklart att det ska bli men vart vet jag inte ? Har hört att det gör SKIT ONT att göra på handleden så jag vet inte :/  Men men vi får väl se.

Sitter här är väldigt trött & ska upp tidigt imorgon ska ju till Örebro & hälsa på min syster så kommer inte blogga imorgon på länge men jag hoppas ni kollar in lite då & då ifall jag skriver ifrån min systers dator .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Ett förslag på vart du kan skriva Wiggo är på utsidan av din vrist upp mot smalbenet om du fösrstår?=) Det är jättesnyggt och jag har själv funderat på att göra så när jag får barn.=)

2:a kommentar, skriven , av ida:

jag ska tatuera isa på min handled :) fö de är så fint, får göra hur ont de vill :P

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Min lillasyrra gjorde en tato på handleden för ca 6 mån. Hon klarade det... En sak om placeringar: lyssna inte på någon annan än dig själv. Du vet själv vart den skulle passa bäst, vi här kan ha 1000 förslag å åsikter men det är våra. En tato blir din när den är ditt påhitt rakt igenom, annars kan man lika gärna skaffa en gnuggis...

4:e kommentar, skriven , av Melinda:

Ja, Velvet skulle ju kommit till final !!

Kommentera inlägget här :