OCH

publicerat i Allmänt;
där försvann jag från mest aktiva det var bara en tids fråga att man aldrig lyckas ligga där i flera dagar i rad utan försvinner efter kanske 2-3 dagar men jag är glad att det är så många som är intresserade & verkligen vill läsa samtidigt är jag glad för att ni är så positiva :)

Jag väntar på att min mamma ska ringa mig hon pratade med min syster i telefonen jag ska fråga om hon vill åka med mig & köpa en sängmobil till Wiggo . Ikväll så blir jag & Wiggo själva för T ska iväg till en kompis & kolla på film jag bad honom ta med Wiggo men det ville han inte så jag & Wiggo blir själva så då ska vi mysa & kolla på TV ska försöka få Wiggo i säng ganska tidigt också så om jag inte uppdaterar så mycket idag beror det på att jag myser med Wiggo. :)
Vad ska ni göra ikväll ? Kolla på Gynning & Gossip girl hoppas jag?

image1023  image1024

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Christelle:

Jaaaa såklart! allas tisdagsfavoriter! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

har redan sett gossip girl, men snart kommer
resten av säsong 1 :D

3:e kommentar, skriven , av Lovisa:

amen snälla bea SLUTA tjata om mest aktiva listan, hur mkt du vill vara med, (och vi vet att du vill de nu imed du tjatar om de hela tiden) jag läser din blogg ocg gillar den men det är så jobbigt att höra dig tjata om det om och om och om igen, nu vet vi att du vill vara med, det är en lista, en helt vanlig lista hur kul kan det vara liksom? du förstör din blogg genom att tjata om de hela tiden.

Kommentera inlägget här :