På rymmen!

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag kommit ner från stallet har ridit Minor för en gångskull jag tyckte att han också skulle få röra lite på sig & han blev så glad så även om han knappt orkar trava :) Men när jag skulle ta in mina små hästar så tar jag alltid Isabell först & så var det ju jätte lerigt i hagen så jag fastnade med foten & hann inte stänga så Minor drog ut från hagen & tyckte det var skitkul så Isabell ville ju också vara med & springa runt på stallbacken så hon bocka , stegra & hade sig & jag höll i henne med hela mitt liv haha ville inte att hon också skulle dra iväg sen hade jag satt fast Sigge ( hunden ) också vid stallet & Isabell sprang ju runt som en tok & jag försökte göra allt för att hon inte skulle sparka till Sigge & som TUR är så gjorde hon inte det men Sigge blev jätterädd & jag med för den delen jag trodde han skulle bli sparkad . ååh Sigge jag ska aldrig mer bli arg på dig <3

image941

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Söt hund! :)

2:a kommentar, skriven , av Tina:

Vad roligt att du har ett sådant intresse för hästar, och att du får möjlighet att vara i stallet så mycket. Du verkar ha en jätefin familj :-)
Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av M:

så jäkla söt hund:P

4:e kommentar, skriven , av Sara:

aaw :)

5:e kommentar, skriven , av Karro:

hah vilken skön bild!!! Å grabben din är supergullig!!

Kommentera inlägget här :