Svar på era frågor.

publicerat i Allmänt;

Nu så är det slut på frågestunden & det är dags för mig att svara på allt .

Postat av:

Vill du gifta dig ? :)
Ha fler barn med T ? :)

Du är en grym mamma :)

Svar : - Jag vet faktiskt inte om jag vill gifta mig har inte tänk så långt än :) Ja, jag skulle nog vilja ha fler barn i framtiden & då hoppas jag på en tjej jag är ju tokig i rosa så det skulle ju vara perfekt ! Tack så mycket ! ;D

Postat av: Eva

Hur har ni råd med allting eftersom att varken du eller T jobbar eller så?

Planerar ni att skaffa fler barn?

Svar : - Han får studiebidrag / lån & jag föräldrar penning man får leva efter så mycket pengar man har kanske inte köpa de dyraste märkerna på kläder, skor osv. Någon gång i framtiden så kanske det blir en liten plutt till :)

Postat av:

Har du förändrats mykt sedan wiggo kom, från högstadiet tex. ?

Jag tycker att du är en stark person!

Svar : - Oj , ja jag har faktiskt föräldras massor jag har börjat förstå mer saker vad som är viktigt.
Tack så mycket :)

Postat av: Alice

Känner du någon gång att du missat något av din ungdom efter ha fått barn? inte gå ut och roa dig på krogen, åka jorden runt, eller vad man nu gör innan man blir mamma. Självklart vet jag att du älskar Wiggo mer än något annat. Men jag tänkte om du någon gång känner så?!

Svar : - Självklart så känner man sig ganska ensam ibland eftersom det är många vänner som svikit så det är väl det som jag har " missat " vännerna & krogen jag är ju inte 18 år än så det har jag ju absolut inte missat :) Resa & sånt kan man göra fast jag har barn & åka jorden runt det skulle jag aldrig vilja göra för jag är livrädd för att flyga haha :P . Missat något tror jag väl inte att jag känner att jag gjort bara vännerna !

Postat av: Stina

Var Wiggo planerad? och hur långt tid tog det in på din graviditet innan du visste att du var gravid? hur?

Svar : - Nej Wiggo var inte planerad det tog ungefär 5-6 veckor , jag mådde inge bra & mensen försvann , spydde & åt i massor sånt som man brukar få :)

Postat av: Tu Madre

Hur mycket spenderar du på kläder / månad till dig själv och hur mycket till Wiggo?
Vilka barnklädesmärken föredrar du?

Svar : - Oj jag har faktiskt ingen aning men det blir väl några hundra lappar beroende på från månad till månad ibland köper jag inget alls & ibland köper jag massor. Vilka märken ? Oj jag vet faktiskt inte det finns många bra =) Jag är inget märkesfreak direkt & köper kläderna till Wiggo på H&M & Lindex för det mesta & jag tycker de är bra.

Postat av:

känns det som att du och Tobbe är på väg åt rätt håll igen?...du verkar iaf lite gladare:)

Svar : - Nja det går ju iallafall lite framåt så man hoppas det går åt rätt håll =)

Postat av: Malin & Neo

Är du sugen på en till bebis?


Svar : - haha ja men det får vänta :) 

Postat av:

hur märkte du att du var gravid? några tecken?


Svar : - Det vanliga mensen försvann jag mådde illa & åt som en häst . 

Postat av: johanna

hur mkt "kostar" wiggo i månaden eller vad man säger? med välling, blöjor, kläder osv.. :)


Svar : - Det är inte mycket alls. Blöjorna köper Wiggos farmor & mormor till honom , jag ammar ju honom fortfarande så det blir inte dyrt med välling för han får det bara på kvällarna så han håller sig längre under natten. Kläder beror på vi får väldigt mycket kläder & ibland köper man väl lite då & då men han är inte dyr alls & speciellt inte om man har sånt stöd från föräldrarna som vi har . 

Postat av: ung mamma

hur stort bor ni? bor ni tsm? hur mkt pengar har ni i månaden? kRam


Svar : - Vi bor i en två tillsammans & vi har mer än tillräckligt med pengar :) kram

Postat av: Ulrika Jansson

Vad vill du arbeta med sen?
Jag älskar att läsa din blogg wiggo är så fin även du tycker jag :)


Svar : - Jag vill väl arbeta med människor ( går omvårdnads programmet ) & om jag har turen med mig så vill jag jobba med hästar också.  Tack så mycket :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Milla:

hej du.. ju jag kan hjälpa dig designa dinn blogg men inte genom att fixa det hela eftersom jag har jättemånga redan i kö och verkligen hänger efter och jag kna inte fortsätta fixa andras bloggar då det blir för mycket. däremot kan jag ge tips och skriva om det du undrar i bloggen. hör av dig om du har frågor, jag hjälper gärna. kram

Kommentera inlägget här :