Trötter !

publicerat i Allmänt;
jag börjar bli väldigt trött & planerar för att gå & lägga mig nu ska upp tidigt imorgon & ska iväg & bada med Wiggo så måste ju vara lite pigg även om jag inte riktigt känner för det men men :)  jag har några frågor till er i inlägget nedan , loookilooki :) sen så har jag fortfarande inte fått tag på Lisa ang mobiltelefonen så hör av dig så fort du kan! Och ni som inte vet så ska jag sälja min nokia 7272 rosa för 1000:- köpt i agu 06 använd i 3 månader det är 1 spricka i skärmen men man märker inte alls av den & en liten spricka på kameran men samma där inget man märker av & bilderna blir inte dåliga för det.  Hör av er vid intresse! jag säljer mobilen pga att vi redan har för många. Den här mobilen är det .



jag hoppas att det är någon som vill ha mobilen så jag slipper ha den i byrålådan hemma tråkigt att den ligger & "skräpar " . men nu måste jag kila , jag skriver mer imorgon när jag har tid någon gång :)
GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tobias:

svar: usch då! hoppas du sov så gott iaf :D

2:a kommentar, skriven , av N I C O L E:

eller hur :) vad söt wiggo är :D

3:e kommentar, skriven , av Lisa:

Går det att ha comviq kontantkort till din telefon o jag skulle vilja ha en riktig bild på hur din mobil serut.(Den du ska sälja) //lisa

4:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

ja det går att ha comviq kort . okej jag ska ta lite bilder så ska jag lägga ut här .

5:e kommentar, skriven , av Lisa:

Min mail är [email protected].

6:e kommentar, skriven , av Lisa:

Kommer troligtvis inte se din blogg för än efter 22:00 i kväll så du vet. är fortfarande intreserad av din telefon om jag får se bilder på den.//Lisa

7:e kommentar, skriven , av T:

Den är köpt 2007 i augusti, ej 2006

Kommentera inlägget här :