Vart tog alla vägen ?

publicerat i Allmänt;
Vart tog alla kommentarer vägen ? Aja , ni gör som ni vill :)

Nu så ska jag faktiskt gå & lägga mig känner att jag behöver vara lite utvilad när jag vet hur dagen kommer bli imorgon. Åh vad jag längtar tills på torsdag då jag ska få ge mammas present haha jag skulle kunna säga till henne vad hon ska få, typiskt mig som aldrig kan hålla mig! 
 
Jag  ; - mamma, jag har fixat din födelsedagspresent !
mamma ; - jaså , vad bra !
jag ; - men vill du inte veta nu vad det är för något ?
mamma ; - du kan aldrig hålla dig bea & nej jag vill inte veta .
jag ; - nehä , okejdå mamma.

Det här är SÅ typiskt mig jag vill verkligen säga men NEJNEJNEJ vänta tills på torsdag bea , inte lång tid kvar nu . Jag älskar överaskningar till både mig & när jag fixar till andra.  :)

Men nu så ska jag gå & sussa. GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine.:

Hehe. Jag är lika dan. Vi firar 1år på Söndag och jag har köpt en sakt till Andreas men jag förstör d nästan varje dag för att jag vill ge honom d nu, nu, nu. Hehe. Hoppas veckan går fort.=) Hare bra, tycker om dig blogg.=)

2:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

haha, jag är också så! :P

3:e kommentar, skriven , av Jenny:

hehe jag är lika dan :P

4:e kommentar, skriven , av Kim:

Hoppas du sov gott :)

5:e kommentar, skriven , av Linda:

God Morgon

6:e kommentar, skriven , av SARA:

Lust att vara med i enkätundersökningen på min blogg? :) Är till ett skolarbete och hade varit till stor hjälp om vi får in massa svar :)

Kommentera inlägget här :