vilket väder :)

publicerat i Allmänt;

ja det kan man säga gud vilket fint väder det är ute ! Just nu sitter jag på mammas & pappas jobb jag & mamma har vart nere på stan & handlat lite dagensmat på hemköp & så är vi tillbaka här igen Wiggo står utanför & sover i sin vagn & jag ser han här utanför genom fönstret :) Det är ju super att han är ute & sover med frisk luft fast de skulle ju vart bättre på landet där är det FRISK luft , haha ! :D Idag så ska vi ut till mamma & pappa som jag skrev förut mamma ska klippa Tobbe & jag ska rida Isabell om jag får till den lilla tjejen någon gång det hoppas jag :)
jag ska försöker bli bättre på att ta bilder på hästarna också för det var någon som skrev att jag skulle ta mer bilder  & jag ska göra mitt bästa :)
Men ska kolla till Wiggo nu ....vänta ...
han var vaken , ska kila ! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie:

jag håller med dig och själv sitter man inne på jobbet framför en data! men jag ska nog ta mig en liten promenix på lunchen,har 45min!!tack för igår föresten det var super gott med vitlöksbröd!! nästa gång får ni komma till oss och äta det ;)...puss

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

ligger eran lägenhet ovanför dina föräldrars affär?

3:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOSMAMMA:

Nej vi bor en liten bit därifrån :)

Kommentera inlägget här :