Vill inte ha rubrik

publicerat i Allmänt;
Hejsan hoppsan falleralera ;D
Nu har jag duschat & kollat på TV & just nu sitter jag & räknar upp hur många vi blir på dopet & det blir ju ganska många min släkt är ju väldigt stor.
Och nu så sitter jag här & Wiggo ligger bredvid mig under sitt babygym & ler har tagit bilder på honom som jag tänkte lägga ut senare , blir ingen dagens outfit idag jag orkar inte . Ska försöka komma med det imorgon istället.

Har en liten frågestund fram till kl 17 idag så ni vet , kolla i inlägget nedan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

bea! tänkte bara kolla lite med dig. Hur många ungefär blir ni på dopet? vart ska ni vara efter "cermonin" i kyrkan? hur mkt har det kostat/kommer att kosta ungefär? Förlåt att jag frågar, men vi tänkte börja planera Luddes dop snart och så.. Skulle vara skönt att höra lite hur ni gjort :)

2:a kommentar, skriven , av Nathalie:

Jag älskar din blogg

Kommentera inlägget här :