Zzzz.

publicerat i Allmänt;
Nu sover min lilla älskling har var bara tvungen att snutta lite sen somna han , naw älsk <3
Usch Tobbe kollar på någon film & den är ju lite hemsk så jag började må illa , fasen de borde inte finnas såna filmen man mår så dåligt av dom. ROB Roj heter filmen är det någon som sett den? Hemsk tycker jag iallafall .

Åh, jag kom & tänka på att det inte alls är lång tid kvar till jag fyller 18 år ni som inte vet så fyller jag den 16 mars & dagen efter är det teoriprov aja vi får väl se hur det går men jag tror jag klarar det iallafall :) Fan vad ska man önska sig då ? det är en annan femma haha  !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en som beundrar:

måste bara fråga en sak, du tog inte illa upp med det där med bloggens utseende va? jag tycker absolut inte att den är ful, bara att det var så gulligt med den där bilden du hade på WIggo förut....

2:a kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

nejdå :)

3:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

ok vad bra, blev lite orolig där....måste ju säga också att Wiggo är as söt på alla bilder, om ja ska vara riktit ärlig så har jag inte sätt någon sötare bebis, alla är söta men han är sötare än sötast!!!!

4:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

hehe tack vad gullig du är :)

5:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

det var så lite så =)

Kommentera inlägget här :