...

publicerat i Allmänt;

GOD KVÄLL!
Idag har väl inte vart någon höjdar dag men det är inget jag tar upp här på bloggen ..
Jag har vart & handlat med Wiggo sen så kom vi hem satt oss vid TV:n ett tag & så kom Nattis & Adde förbi en snabbis , Tobbe & han spelade X-box medans jag & Nattis satt i sovrummet & pratade skönt att få prata med någon ibland det är ju inte så många jag kan prata med förutom med min familj såklart.  Wiggo somnade precis efter ett litet mål av ersättning men nu är ju frågan om han kommer sova för kvällen eller om han vaknar igen , jag hade tänkt att gå & borsta mina tänder & sedan krypa ner i sängen TIDIGT. Jag är expert på att lägga mig sent & gå upp sent så tänkte lägga mig tidigt & vakna i god tid imorgon så man hinner med lite mer saker , det är alltid bra :)

Nu så säger vi GOD NATT & hoppas på en bra nattsömn.

Kommentera inlägget här :