....

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag solat fick lite lite färg iallafall , sen har jag kollat på OC började gråta när Ryan skulle åka & när Seth pratade med Summer . Sen har jag duschat & nu så sittar jag här & skriver igen. Men ska snart gå & läsa lite tror jag eller så ska jag väl sitta kvar vid datorn & bara glo runt :P Wiggo har precis somnat han ska få sova i 1-2 timmar sen så ska han upp igen så han kan somna ikväll sen jag måste få in lite tider på honom.
Men men , sen ska vi äta tacopaj som jag kallar det fast de heter tydligen något annat men aja gott ska det bli !
Sen ikväll är det Let´s dance & så var det något mer men jag kommer inte ihåg just nu!

Tobbe är sjuk & beter sig som en liten 2-åring haha ! eller som han alltid säger till mig " du är simulant sjuk " nu får han tillbaka ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

hehe låter lite som min dag, tacopaj, OC och let's dance ;)

2:a kommentar, skriven , av hihi:

jaaa tänk killar klagar bara dom får lite halsont och
vi tjejer få stå ut med smärtan att föda barn och mensvärk. hade karln din fött barn hade han nog inte varit så ynklig :P.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hon är likadan när hon är sjuk hehe

4:e kommentar, skriven , av amanda:

åhh jag gjorde oxå tacopaj :)

5:e kommentar, skriven , av klara:

heej, jag är inte sånt som läster bloggar särsiligt intensivt men dig blogg fick mig verkligen stt fastna. Jag har en barndomskompis som fick barn på julafton, en liten benjamin. Min kompis är 18 år så en ung mamma. Men dte var inte de jag skulle skriva utan jag skuller rekomendera en bok, som jag vill vara av katarina von breedow. Handlar om en 15årig tjej som blir gravid och hennes kamp att få behålla de även fast alla säger att hon är för ung. Tycker att där är värd att läsas.

Stå på dig vännen, skulle inte mitt vara så komplicerat som det är skulle även jag vilja ha en liten bäbis. Men får väll vänta ett tag.

Kramar Klara

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Klara ; - tack så mycket & tack för boktipset :)

Kommentera inlägget här :