......

publicerat i Allmänt;
Jag vet att jag fått hjälp redan av en tjej med min header & jag vill fråga en gång till om det är någon mer som kan hjälpa mig fast med hela bloggen? Fixa den så den ser lite snygg ut & lite proffsig ut. Jag går in på så många sidor nu när folk börjat kommentera & dom har ju så jäkla fina bloggar , hur gör dom? eftersom jag är både är mamma & älskar kläder så vill jag ha en blogg om både mamma & kläder , bilder & så . Någon som har lust att hjälpa mig ? lite mode mamma blogg . :) Ni kan ju skriva en kommentar om det är någon som vill hjälpa mig har bett om hjälp förut & fått mail att de kan hjälpa mig men jag har inte fått något svar tillbaka & de har tagit sån tid , jag vill fixa min blogg & vill att den ska vara klar ikväll eller imorgon , jag älskar verkligen förändringar.


   

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

fråga www.friidadrotz.blogg.se

hon har gjort min o e grym på att fixa blogg =)

2:a kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Jag älskar dom här bilderna ,, när han ler ,, han är bara för GOOOO ! Ha en trevlig lördagskväll . KRAMPÅER !!!

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

hur blev det med den header jag gjorde.....?

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

oj vilken söt bebis du har :)

5:e kommentar, skriven , av Lina:

Sure jag kan hjälpa.

6:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Gud va fin han är, farmors lilla älskling kramar

7:e kommentar, skriven , av Bea:

Camilla ;- den ligger på mitt lager & väntar :) jag vill ha ganska många olika så man kan byta & så mycket.

8:e kommentar, skriven , av Dilan´s:

va söta bilder

9:e kommentar, skriven , av Minna:

(hoppas detta inte låter för negativt) men om du är så intresserad av mode varför klär du inte wiggo lite roligare då? Det finns jättefina kläder men han har typ alltid samma på sig samt bara lindex och HM kläder, lite trist..

10:e kommentar, skriven , av Bea:

Minna; - Samma kläder ? jovisst han har nytt på sig varje dag & han är ingen accessoar.

11:e kommentar, skriven , av VintageRetroPrinsessa:

Guuud så söta kort på eran söta son.

ha det finast mvh Jessicaoch lilla bambi,

Kommentera inlägget här :