åh helvete!

publicerat i Allmänt;
jag är riktigt jäkla sur nu på blogg.se nu har jag suttit & försökt logga in i över 30 min & det har inte gått . FAN varför ska de hålla på & krångla för ? min dag har inte vart den bästa & de blir inte bättre för att de håller på såhär... Nog pratat om det , men är jävligt förbannad !

Kollade in på ellos.se & hittade den här skitsnygga väskan ( jag tycker den va snygg ) för bara 129:- Den finns även i brun så om ni letar efter en väska så skulle jag lätt rekomendera den här ! Nästan så jag själv blir sugen på att köpa den men jag måste vänta lite nu , min plånbok är lite dålig just nu :P  

            image669 

snygg va ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josephine:

den är grymt snygg, jag har den :D haha
förresten, kan du inte skriva om hur man fixar ram runt bloggen och lite blogg hjälp, du har så fin blogg :)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

ja den är ju för snygg :) du jag är skit dålig på sånt där jag går in & kollar på http://designadinblogg.blogg.se där får du mycket hjälp :)

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Ja, blogg är fan alltid cp på kvällarna :/ OM an har lyckats komma in så går det i slooow motion :/ skitirriterande !

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

den var riktigt snygg!!!!! :D

Kommentera inlägget här :