Bilder & sånt ..

publicerat i Allmänt;
Nu har vi kollat klart på Singing Bee eller ja för en timme sen men ändå, jag säger som Jonna idag var det inte så bra :/  Nu så håller Tobbe på & nattar Wiggo , men det går inte så bra tydligen & Tobbe vill att jag kommer så Wiggo får " tutta " men det är väl de han har gjort precis hela dagen så jag tror inte de går någon nöd på honom direkt & han får ju mat nu också av Tobbe ( ersättning ) .  Har tagit lite bilder också som jag tänkte visa er , på mig & Wiggo, Tobbe ,Wiggo & hans moster .
Jag hoppas att ni inte har missat inlägget nedan som min kära syster skrev.

     

Nu säger Tobbe att jag måste komma så han får plugga , så jag kommer antagligen inte komma tillbaks hit någe mer idag då. Men men , jag hoppas ni hade en trevlig söndag kväll !

GOD NATT , like you guys! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av klara:

SÖT!

2:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

sötnosar :)

3:e kommentar, skriven , av josephine:

vilka söta bilder :)

4:e kommentar, skriven , av m:

ååh :)

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Ooh så söta och gud vad lika ni är du och din syster!

6:e kommentar, skriven , av N:

Han är ju så SÖT! :D

7:e kommentar, skriven , av Julia:

Vilka mysiga bilder :)

8:e kommentar, skriven , av Jessica:

du och din syster är väldigt lika :p hade de inte vart för dina naglar så hade ja knappt sett vem som var vem :p

9:e kommentar, skriven , av S:

WÖW singing bee var ju bäst min Syrra vann ju ikväll:P

Din blogg är för övrigt väldigt intressant och bra :D

Trevlig kväll/natt

10:e kommentar, skriven , av Kim:

Jag har inte den kanalen, men annars hade jag också tittat på Singing bee :)

11:e kommentar, skriven , av Ahå:

Missa inte tävlingen bland dagens blogginlägg! :) Vinn en illustrerad bild på dig själv ;)

12:e kommentar, skriven , av Monica:

Ibland har jag svårt att skilja på dej och din syster, ni liknar varann så...:) Söta bilder..

13:e kommentar, skriven , av EMELIEPEMELIE:

Fina bilder! : )

14:e kommentar, skriven , av martina:

Sicken sötis! :)

15:e kommentar, skriven , av Jenny:

åh vilken söt och mysig liten familj ni verkar vara! :)

16:e kommentar, skriven , av Linnea:

Så himla söt! :)

17:e kommentar, skriven , av andrea jonsson:

sööta bilder:)

18:e kommentar, skriven , av Kimpa:

Ajdå, jag missade singing bee! Min vän var ju med... :( Anna-Karin Lodin, såg du henne?

Ha en bra dag!

19:e kommentar, skriven , av Jennie:

gud vilken sötnos han är wiggo :)

20:e kommentar, skriven , av Sandra:

Vad ni är rara mina små bullar ;D

21:e kommentar, skriven , av fia:

Svar: Ja, om du vill ha bloggdesign kan du ta min msn =) om du har msn, för annars blir det svårt att fåt till det. [email protected]!

22:e kommentar, skriven , av frida:

han är bara för söt

Kommentera inlägget här :