Brr..

publicerat i Allmänt;
Jag kan ju bara säga att det var inte skönt att vara inne i verkstaden eller jo där inne var det rätt varmt men sen när jag gick ut så var det skitkallt, trodde jag skulle frysa ihjäl ! ( men det gjorde jag inte )
Ikväll så ska jag bara ta det lugnt kolla på TV & försöka få mer folk att kommentera , jag vet inte vart det tog vägen riktigt ? Och jag tycker väl inte att det är sådär väldans kul längre att skriva här om inte folk visar lite intresse ! :) Jag har ingen aning om vad ni vill höra osv, så kom med förslag !

Imorgon så ska jag försöka pallra mig ner till bilskolan & plugga lite , det är inte lång tid kvar nu till mitt teoriprov. Så jag måste ju ligga i ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie:

Vill se mer bilder å så :D

2:a kommentar, skriven , av sandra:

jag tycker det är kul som det är.kul att få reda på vad ni gör om dagarna och sånt :D..mvh sandra

3:e kommentar, skriven , av andrea jonsson:

bea , ja verkligen älskar att läsa din blogg :) det är så kul att läsa om vad du och din lilla familj gör om dagarna :) mer bilder så är ja helt nöjd:)

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

tycker också de är bra som den är. Fast skulle va kul me mer bilder :) din blogg är super!

5:e kommentar, skriven , av lotta:

Hur går det med teorin? Hoppas det går bra iaf! Ha en bra kväll!

6:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

mer bilder på wiggo, skriv emr om dej o Tobbe :) ha det bra!

7:e kommentar, skriven , av Bea:

Lotta ;- Jo, teorin går bara bra tack :)

8:e kommentar, skriven , av amanda:

fortsätt med dagens outfit , det är toppen ;)

Kommentera inlägget här :