BVC..

publicerat i Allmänt;
Nu så har vi kommit hem från BVC , Wiggo fick ingen spruta pga att han är så pass förkyld så han får en spruta om 2 veckor . Han är 61,5 cm & väger 6540g & JA han är stor det sa BVC-tanten också att han får tillräckligt med mat det är en sak som är klar :) Vilken tur , jag som alltid vart så orolig att det inte finns tillräckligt med mjölk men nu vet jag att jag är en kossa ;D haha !  Idag så har jag träffat mamma utanfrör hennes jobb vi stod där & prata en stund & så tjata jag på henne om att jag ville köra lite idag inne i stan innan jag ska på lektion på torsdag, nervös! Så vi får väl se vad hon säger , jag hoppas hon orkar hihi :)
Den 17 Februari är det dop för Wiggo & jag säger inte vart han ska döpas bara att det är bokat & klart :)

Men nu ska jag kila , ska slänga i mig något att äta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Ungefär som william då .
han vägde 6575 gram o va 67,5 på sin 3 mån koll!
snart är det dags för hans för 5 mån koll o spruta :)

2:a kommentar, skriven , av Hannah:

På min födelsedag :)

3:e kommentar, skriven , av Monica:

En stor kille :)

4:e kommentar, skriven , av karolina:

oj vilken bjässe melwin vägde sist 6840 & 62,5 cm lång. en fråga, har du löshår insatt? vart köpte du det & hur mkt kostade det? kram

5:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Jag tycker det är superkul att du lägger ut bilder på dig också och inte bara Wiggo. För de andra unga mammornas bloggar finns det nästa inga bilder på dem. Känns som om de inte finns då. Haha

Föresten hur kom ni på namnet Wiggo??

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Karolina:- Ja ,jag har det isatt ibland bara . Jag köpte det i stockholm i någon butik som sålde löshår vet inte va den heter riktigt. Det kostade väl 500 kr tror jag. kram

Nathalie : - tack tack! Det var faktiskt min mamma som kom med förslaget :)

7:e kommentar, skriven , av becca:

:) vad roligt, hoppas det blir bra

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

är inte hemma när wiggo ska döpa sig :(

9:e kommentar, skriven , av fridaa:

oj glömde skriva namn:P

Kommentera inlägget här :