God kväll !

publicerat i Allmänt;
image768

Wiggo äter nu sitt sista mål för kvällen ( hoppas jag. ) sen är det läggdags för hans del . Som ni alla vet så får han tillägg på kvällen så han håller sig en längre tid under natten annars så ammar jag honom. Men nu tycker jag nästan att han har blivit lite " hårdhänt " nästan så han biter sig fast & det gör fruktansvärt ont & jag har nästan som blåmärken , haha!  Snart ska vi väl också kolla klart på filmen Juno någon sa att det kanske inte var den bästa filmen & se när man har egna barn så jag får väl se hur mycket jag kommer gråta, jag gråter typ till alla filmer speciellt disney filmerna jag älskar att kolla på såna filmer har en hel uppsättning här hemma.
Idag är det ju myslördag som jag brukar kalla det så vad ska ni göra idag då?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

go han är wiggo =)
jag ska sätta mig i soffan strax o äta godis , har precis nattat william o sambon min ska jobba=/

2:a kommentar, skriven , av andrea jonsson:

hejsan bea:) älskar verkligen att läsa din blogg, den är så "spännande" eller vad man ska säga :) ,
jaa du, jag har faktiskt också haft en myslördag idag och suttit och tittat på film med mamma och lillebror, fyller imorn så ska väl gå upp o städa snart. ha en bra kväll:)

3:e kommentar, skriven , av emma:

gud så söt ;)
ehhe titta gärna in på min blogg om mig om mig och min lilla tax.
kram!

4:e kommentar, skriven , av Emmelie:

Vilken liten söting :)

Kommentera inlägget här :