God morgon söndag!

publicerat i Allmänt;
Wiggo har sovit skitbra i natt om man får säga så . Vi somna runt 11 & så vakna han vid halv 8 skulle ha mat & somna om sen vakna vi runt halv 10 & då gick vi upp :) Runt kl 12 så ska vi bära oss av till Örebro för att kolla på lägenhet åt min syster som ska plugga där i 3 år ( sjuksköterska )  .
Sen så vet jag inte riktigt vad jag / vi ska göra Tobbe är ju sjuk så han går det ju inte & göra något med. Vill inte vara i närheten av honom med Wiggo nu så han blir sjuk eller något tokigt tills på torsdag då han ska ta sin spruta han, han fick ju inte göra det i måndags eftersom han var så pass förkyld så jag försöker att inte vara så nära Tobbe men han ska ändå hålla på & pussa på oss fast de förstår jag väl men jag tycker att man ska tänka på Wiggos bästa.  Jag vill inte ha ett barn som är sjuk :/

Många har frågat om jag har riktiga eller lösnaglar så jag svarar här istället.
Nej det är lösnaglar men jag förstår inte varför jag har de för mina naglar är ungefär lika långa.

Men nu måste jag fixa mig lite . :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

vad är det för märke & så, vill också ha lösnaglar. hur ofta byter du?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

apropå utbildning, vilken linje gick du innan du fick lilla Wiggo? och vad vill du bli när du blir stor? :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

du verkar alltid så negativ mot tobbe.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

tycker också du är lite anti tobbe. hur kommer det sig?

5:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag gick omvårdnad & ska hoppa på den utbildningen igen i oktober. ingen aning om vad jag vill bli faktisklt.

6:e kommentar, skriven , av Bea:

alltid negativ ? OKEJ!! herregud tyck va ni vill , vi vet väl ändå bäst så!

7:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag tycker det är onödigt att han håller på & är i närheten utav oss när han är skit förkyld eftersom både jag & wiggo har legat sjuka redan så har vi inge lust med det igen. Och ni har säkert inga barn så ni vet säkert inte hur det är att ha ett sjukt barn + att han ska ta spruta på torsdag då får han inte vara sjuk heller. aja orkar inte med någon jäkla onödig disskution.

8:e kommentar, skriven , av M:

ni anonyma som skriver en massa skit kan ta o växa upp...har ni inget bättre för er än att klaga på folk...herregud!

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du äger bea!

10:e kommentar, skriven , av Minna:

varför tar du allt så negativt? Kan du inte bara svara på frågan moget och förklara istället för att slänga massa skit på läsarna, för det första är du rätt negativ mot honom, men för det andra så verkar han vara skit skum och jag tycker inte alls han verkar vara en bra pojkvän, han hotar dig med massa och bestämmer och ja allt, jag tror det skulle vart bäst för både dig och lilla wiggo att flytta hem till dina föräldrar som verkar helt underbara en tid. Tobbe verkar bara helskum, medans du verkar störtskön (förutom att du tar vissa grejor rätt negativa :) )

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja men känner du han eller ? Dömma någon genom en blogg ? Du är ju helt sjuk i huvet.

12:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag förstår bara inte varför man ska ge en kommentar om man bara har negativt att säga det är ju inte det jag vill höra direkt. Kanske därför jag tar " allt negativt " .. Aja, skit samma slut pratat om det tycker jag :)

Kommentera inlägget här :