God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag precis kommit ner från stallet & har fått min dagliga dos av träning . Idag blev det ridning på Mirre medans mamma red Isabell . Jag körde lite markarbete så hon lyfta lite på benen & vakna till lite , Mirre är sån som tar två saker samtidigt ibland & jag ställde upp ett litet hinder & en bom framför hon tog allt ihop på en gång haha rolig :) Och min älskade lilla Wiggo följde såklart med i vagnen han är så duktig & ligger & sover medans jag rider , hans pappa är ju inte sådär väldans morgonpigg så han fick sova istället men då tänkte jag att det är han som nattar honom ikväll så jag har tid att sitta här också.

Idag så ska vi väl in till stan fixa present & jag tänkte hoppa in en snabbis i en hästaffär köpa strumpor, nya vantar & ludd som jag ska ha bakom nosgrimman , köpte ett förut men de försvann :/
Och det är jätteroligt att några har hittat tillbaka & kommenterat det bugar & bockar jag för :)

     

Bilder på Wiggo, Wiggo & hans moster + Mirre :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Fina bilder! :)

2:a kommentar, skriven , av alexandra:

vilken söt unge:D

3:e kommentar, skriven , av Lissan:

Söt liten kille!

4:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

jag tycker verkligen han är helcharmig! Och så glad hela tiden! :)

5:e kommentar, skriven , av M:

wiggo är så sjukt söt!! :D

6:e kommentar, skriven , av Lucas:

Min mamma säger att JAG är den sötaste bebisen som finns men det säger nog alla mammor till sina bebisar? Tycker i alla fall att din bebis är jättesöt! Hur gammal är han? Jag är 9½ månad. Hälsa till honom från mig!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

jätte söt wiggo är :)

8:e kommentar, skriven , av Marie:

naw vad söt :)

9:e kommentar, skriven , av Frida:

Vilken söt liten prins du har =)

10:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Hej!
Underbara bilder..
Men borde du inte namnmärka dem, eller har du det? Tänkte på att Engla/englas showroom fick sina stulna och jag har kompisar som varit med om det också. Tråkigt om bilderna hamnar på olämpliga sidor.
Mysig blogg

11:e kommentar, skriven , av N:

Wiggo är så himla söt! :D Vilka klasser brukade du tävla med Mirre förut? Ska du börja tävla igen?

12:e kommentar, skriven , av Bea:

N: - Jag brukade tävla LC & LB i hoppning, skulle tävla LA en gång men innan på framhoppningen trilla jag av & åkte upp till sjukan direkt. Ja, jag ska nog börja tävla igen så småning om men inte med Mirre utan med stora hästen :)

13:e kommentar, skriven , av Andrea jonsson:

jag tror nästan jag sett wiggo vart glad på varenda bild :) härlig unge :P

Kommentera inlägget här :