God natt !

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag gå & lägga mig med Wiggo han är övertrött fast jag tycker att han sovit ganska så mycket idag men aja. Imorgon ska Tobbe till skolan så då ska vi vara hemma bara jag & Wiggo , fast vi ska ut & gå till posten för jag ska hämta ut mitt paket från Börjes sen så ska jag gå till Barnenshus & fråga ifall man kan göra rent vagnen på något sätt med något & fråga efter en instruktionsbok till vagnen för det fick vi inte med fast det hade inte Jonna & Magnus heller fått så man kanske får köpa det på " sidan om " . Aja, jag har kollat på jättesöta döskalle bodys till Wiggo men vi får väl se hur det blir med den saker , måste spara mina pengar.

Men nu så ska jag kila!
GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Åååh så söt... jag skulle nästan shoppa ihjäl mig om jag hade en sådan söt liten bebis att klä på.! Sov gott!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hehe du är så söt Bea:) och din lilla Wiggo oxå så klart

3:e kommentar, skriven , av klara:

vad gulligt med en döskallebody. :)

God morgon!

4:e kommentar, skriven , av sandra:

Självklart ska han ha döskallar ;) han ska bli en liten rocker, de bestämmde ja redan när han låg i magen ;D haha lilla Barbro ;)

Kommentera inlägget här :