Hjälp!

publicerat i Allmänt;
Någon som är lite duktig på vad jag ska göra med mitt hår? Mitt hår ser ut som en risbuske , jag lovar & svär ( nej svär gör jag inte men iaf ) . Jag vet att man inte ska platta & värma håret men det gör jag inte heller utan sätter alltid upp håret i en liten "lilla My boll " på huvudet. Jag vet att man inte ska bleka det men det gör jag inte heller eftersom jag är brunhårig & färgar håret gör jag inte alls ofta längre.

image760

Japp i julklapp fick jag ju Hårkontroll av min syster & jag tycker det är skitbra faktiskt särskillt för naglarna. Men det är håret som är värst :/ Har hört att man ska äta äggula osv , så jag har slängt i mig det . yack !
Behöver hjälp , tips & råd så snälla ni som vet lite grann kanske kan ge mig en liten kommentar :) Och jag vet att man alltid får dåligt hår & tappar hår efter en förlossning men iaf .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

hårkontroll är riktigt bra :) kanske kan dra till nån bra frisör och fråga efter något bra shampo eller balsam?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

gör inpackningar:) men du färgar håret ganska ofta endå tycker jag;) hehe

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hitta nån bra hårinpackning :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

vart kan man hitta hårkontroll i eskilstuna? :) mitt hår är lika risigt om inte värre :(

5:e kommentar, skriven , av Bea:

På Tuna park finns det en hälsobutik & på stan också. Jag vet inte vad det heter :P

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag äter b50 (alla olika sorters b-vitamin)
köpte det i hälsobutiken life på tuna park,
tycker det fungerar bra. det har gjort både huden,naglarna och håret bra :)

7:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Usch mitt hår är med så hemskt. Jag vill verkligen inte klippa bort det heller :( jag brukar göra massa inpackningar så brukar det bli lite bättre. :) lycka till med ditt hår :)

8:e kommentar, skriven , av sanna:

hej! jag jobbar på en hälsokost, coh vi säljer jättemycket hårkontroll, men något som är ännu bättre är mivitotal, med ännu större doser vitaminer, mineraler och spårämnen (och aminosyror). använd den istället, ta fyra matskedar varje dag i tre månader. när det gäller håret efter förlossningen så kan jag trösta med att det är för att man inte tappar hår nästan alls under sin graviditet som det känns som att man tappar allt efteråt, ingen fara! :) sen finns det en jättebra hårvårdsserie från sebastian (hos frisör) som heter penetrate som är SVINBRA!! hoppas du hittar något som passar bra, kramar

Kommentera inlägget här :