Hjälpt .

publicerat i Allmänt;
Nu så har mamma precis vart här & hjälpt mig att hänga upp gardinerna och hon skulle ha klippt mig men hon hann inte för hon skulle handla & massa annat så det blir imorgon istället för då ska vi ut till mamma & pappa . Jag ska väl försöka komma ut & rida då också om det inte är för kallt vill säga , jag älskar & vara där men jag tror inte riktigt att Tobbe förstår det, för mig blir de som en liten "semester" man slipper laga mat , städa, tvätta & allt var det nu är & det är förbannat skönt !
ikväll så ska vi bara vara hemma äta mat & kolla på film tror jag nog , ska väl lägga mig i skaplig tid fan så säger jag hela tiden men händer aldrig i vilket fall. Hmm ...

Nu håller Tobbe på & tjatar på mig om att han vill åka till underbara hem men jag tycker det är livsfarligt att åka dit eftersom det finns så sjukt mycket & fina saker. Men vi får väl se hur det blir med den saken ... Nu så ska jag iallafall kila får väl se när jag dyker upp nästa gång men iallafall under kvällen! :)

Vad ska ni göra ikväll ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Ikväll ska jag över till kusinerna och spela kort ^^. Hoppas du får en trevlig kväll !

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Inget speciellt. Mysa med killen :)

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sitta hemma & ha tråkigt :/

Kommentera inlägget här :