jag visste det !

publicerat i Allmänt;
jag visste att det skulle komma någon idiotiskkommentar om det jag berättade igår (" mitt liv i två delar ") jag visste det för man kan fan inte berätta ett skit utan att man får EN ENDA KOMMENTAR som förstör hela mitt inlägg, min dag! Jag ska nog inte berätta något längre känns det som.  Jag tog bort den kommentaren för jag blev så jävla förbannad . Och nu kommer säkert folk säger kan du inte ta kritik ? jag kan svara NEJ det där kunde jag fan inte ta , när folk vet hur jävla dåligt självförtroende jag har & hur missnöjd jag är med mig själv & så får man en kommentar om att man är så jävla ful osv . Jag kan inte ta sånt !

Men tack ni alla andra för era underbara kommentarer :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Stå på dig Bea! Att vissa människor beter sig sådär visar bara att de själva inte har något liv och är så missnöjda med sig själv att de inte kan unna en annan männsika lycka och istället klankar ner på allt och alla, det är verkligen lågt. En normal människa sitter inte och skriver elaka kommentarer om andras utseende och liv, de är bara patetiskt och helt idiotiskt. Tänk efter själv på vilka människor som gör sådant? Skulle du? Näe förmodligen inte och ingen annan normal heller, alltså är det en riktig idiot som har skrivit det där och det är inget som du behöver ta åt dig, antingen är personen ifråga avundsjuk eller bara oerhört bitter. En sådan människa ska inte få dig att må dåligt, du är bra mycket bättre än så! Ville bara få dig att förstå att du är så mycket bättre än vad du tror. Kram

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

att vissa människor orkar. Du är skitfin bea! Och jag vet inte, men hade personen skrivit att du var omogen? Då citerar jag en kommentar jag fick! : det är allt annat än omoget att i ung ålder våga gå igenom en förlossning och ha ansvar över ett barn!

ta ingen skit sötnos :)

3:e kommentar, skriven , av Lärarinnan:

Hejsan! Det är den stora nackdelen med att lämna ut lite av sitt liv på Internet - det kommer alltid knäppgökar som vill förstöra av olika anledningar: avundsjuka, bitterhet eller ren elakhet, är ofta anledningarna. Bra att du tog bort den kommentar som du tog så illa vid dig av - det är din blogg och där gör du vad du vill! Kul att se alla fina bilder på dig, T och Wiggo!

Mvh och kram från Caitlins mamma

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är verkligen inte ful. Du är vacker Bea! :)

5:e kommentar, skriven , av N:

Den där kommentaren handlade inte om kritik. De va bara någon som ville vara elak och de ska man inte behöva ta! Jag förstår att du tog bort den! Och som jag sa i min förra kommentar så va du skit snygg i lugg och du är en otroligt vacker tjej hela du, både på in- och utsidan! stå på dej och sluta inte skriva!

6:e kommentar, skriven , av Ida:

va? :O du är ju hur fin som helst.. folk som skriver att du är ful är bara avundsjuka.

7:e kommentar, skriven , av T:

Du är vacker älsk dig !

8:e kommentar, skriven , av Caitlin:

FYYYFAAAAAAAAAN vilka människor d finns!!!!!!!!!!
Ta inte åt dig bea, du e huuuur bra mamma som helst, o en jävligt snygg sådan, Wiggo o t e oxå fina, så d så dumma slyna som skrev!!!!!!!!!!!!

9:e kommentar, skriven , av m:

skriver som alla andra skrivit, ta inte åt dig bea! du är hur fin som helst, verkligen!! skit i såna som inte har något liv och bara lägger sig i.

:)

Kommentera inlägget här :