körlektion!

publicerat i Allmänt;
Har kört , gått ut & gått & ätit  , duschat & nu är jag klar äntligen!
Idag så parkera jag , fickparkera , starta i backa & backa runt hörn . Det gick super faktiskt :) Nästa gång är det motorväg tror jag att han sa. :P
Ska snart iväg igen känns ganska stressigt måste handla också & vet inte när jag ska hinna med det ska iväg kl 6 & är hemma halv 8 igen så jag har ingen lust att gå & handla då direkt...

Ska ringa & fråga mamma ifall hon ska handla någonstans så jag kan åka med henne innan . Aja!

Fan har suttit & tänkt massor & jag vill verkligen tatuera mig & jag ska nog önska mig det i 18års present ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Vilken bilskola kör du på?

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Engströms & det är skitbra! :)

3:e kommentar, skriven , av Monica:

Det är ju kul att höra att körandet går bra :)
Hurudan tatuering har du tänkt dej o var på kroppen om man får vara nyfiken? :)

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag har ingen aning om HUR den ska se ut så jag kollar runt på internet & försöker få insipration men jag vill ha i svanken :)

5:e kommentar, skriven , av Monica:

~Wiggo~

ett alternativ :) tecknen omkring syns kanske inte så bra...

6:e kommentar, skriven , av N:

Jag har en tribal-fjäril i svanken.. den är fin tycker jag.. :) jag gjorde min på ett ställe som heter Heavenly Ink (www.heavenlyink.se) det är ett jättebra ställe och tatuerarna har vunnit många priser. Men det ligger iofs i stockholm, men de har en del bilder på hemsidan som du kan kolla på om du vill.. :)

7:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag körde också hos Engströms :) Vem kör du med då?

8:e kommentar, skriven , av bea:

jag kör med Tomas :)

9:e kommentar, skriven , av Linda:

Visst är han bra :D Jag körde också med honom! :D

10:e kommentar, skriven , av Linn:

åhh ännu en att fråga :P är engstöms trafikskola bra? jag ska nämligen ta en intensivkurs i juni där :S men vill ju veta om de är bra och inte typ pengapressare osv.

/Linn

Kommentera inlägget här :