kors i taket !

publicerat i Allmänt;
Wiggo sov enda fram till kl 7 imorse & ville ha mat sen somnade han & vaknade igen vid halv 10 då var det ju dags för Våra Bästa år så det var bara att traska upp nu borde ju alla veta vem mördaren är, blev ni chockade ? Jag visste ju vem mördaren var men blev skit chockad när jag fick reda på det utan min kusin , kunde aldrig tänka mig att det var Marlena!
Aja, Wiggo ligger i sängen & pratar för fullt med min syster & så kollar de på Ophra men Bella ska snart upp till stallet så ska väl lägga mig där & prata lite med honom jag också , sen så ska jag sola & sedan läsa lite bok det beror på om Wiggo tillåter det :P  Tobbe är ju sjuk så jag tycker inte att han ska vara i närheten utav mig & Wiggo nu efter både jag & Wiggo vart sjuka , det går som en cirkel & jag hoppas de går över snart jag försöker ta massa C-vitamin .. menmen..

Bilderna går fortfarande inte att ladda upp det är något fel på blogg.se står det så jag hoppas de fixar det snart så jag kan få lägga in bilderna på min älskling. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becka:

Förstår det vännen! men du/ni har ju ängeln i era famnar! O jag längtar som en tok!

2:a kommentar, skriven , av Becka:

By the way, VAR DET MARLENA =O Shit kunde man aldrig tro... =S Hur fick dom reda på det då?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag fick värsta chocken när dom visade mördaren :P älskar den serien

4:e kommentar, skriven , av EVELINA:

Tro mig, det är inte Marlena :P Ni kommer få se det sen för det är en dubbelgångare :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

det är INTE marlena

6:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Vadå dubbelgångare? Så det är inte Marlena?
Jag blev då chockad iaf.=)
Helt sjukt att man följer den serien.. den är ju så dålig så den blir bra..haha.

Längtar efter att få se lite bilder på söta Wiggo.
Hoppas att ni klarar er från sjukan.

Förresten.. hur kan man se hur många besökare man har på sin blogg?
Och hur gör man en sån fin header? Jag kan ingenting men skulle görna vilja ändra lite.
Måste man ha pro?
Jättesnällt om någon kunde svara.=)

kram till bea och wiggo.

7:e kommentar, skriven , av K:

hur gammal är din kille och vaa jobbar han med??

8:e kommentar, skriven , av Melinda:

Ja, de är helt sjukt att de va hon. Visste också det, men man blir ändå chockad :P

9:e kommentar, skriven , av Bea:

Becka : - tack :) Jag kollade igår & då såg jag att det var Marlena fast jag visste det redan före för min kusin skvallra till mig , men nu säger visst folk att de är hennes dubbelgångare men jag vet inte :/ , hehe :P

Lovisa ; - man får in på satistiken & kollar hur många besökaren man har på sin blogg. Jadu, jag säger som jag gjort till alla andra gå in på : http://deginadinblogg.blogg.se där får du svaren på alla dina frågor inom blogg :) Nej du måste inte ha pro.

K: - Han är 19 blir 20 . Han pluggar på högskolan.

10:e kommentar, skriven , av xxx:

Vaa? är det inte Marlena? Ja det låter juh vettigt iaf.. men vadå dubbelgångare? Ush nu vart de sådär spännande igen

11:e kommentar, skriven , av Jessica:

va?? var det marlena?? shit har följt den där serien ja med :p

Kommentera inlägget här :