Kramar till er !

publicerat i Allmänt;

           image720

Nu går jag & lägger mig , Wiggo sover redan jag tror han somna vid kl 10 så har suttit här sen dess. Har kollat runt på internet & besökt många bloggar , älskar att läsa nya bloggar & går alltid in på dom bloggar som kommenterat här på min blogg , rörigt det blev haha men jag hoppas ni förstår vad jag menar :) Tack för precis ALLA urgulliga kommentarer & har ni någon fråga så visst fråga på så får jag försöka svara så gott jag kan helt enkelt..

GOD NATT / B'<3 I like you guys!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

mkt hår han har killen eran & söt är han ju :D

2:a kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Gud så söt han är wiggo.Och så otroligt lik dig :)

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

gud vad söt han är :)

4:e kommentar, skriven , av C,:

Han är så söt :)

5:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Va fin han är, farmors lilla älskling

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Där var han lite söt för en gångs skull.

7:e kommentar, skriven , av Monica:

Är det bara jag som är dum eller? "Där var han lite söt för en gångs skull", hur kan man skriva så??? Och är det så svårt att skriva ut sitt namn när man en gång skriver en kommentar??
Tycker att Wiggo alltid är söt :) Och alla andra små bebisar oxå...

8:e kommentar, skriven , av L:

Postat av:
Där var han lite söt för en gångs skull.

Ok ? Vilken jävla idiot ! Tycker han är världens sötaste bebis

9:e kommentar, skriven , av Jonna:

men vad fan är det för fel på er!? Wiggo är för helvete skitsöt! Det är ett litet barn vi pratar om, har ni inget jävla samvete!?

10:e kommentar, skriven , av C:

Men va satan(Sorry)vad är det för pucko som kommenterar och dummar sig....har du inget annat för dig?Jäkla idiot!!Du är säkert fulare än fulast!!!!

11:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Gudars vilka idioter det finns ,ditt eget barn är säkert skitful så därför måste du klanka ner på andras,vilken ynkrygg som inte törs skriva i sitt namn

12:e kommentar, skriven , av Linda:

Vilken liten sötnos! :)

13:e kommentar, skriven , av bea:

anonym ; - dra åt helvete , jagska fan kolla upp vem fan du är , hoppas du ruttnar din jävlaidiot !

14:e kommentar, skriven , av Line:

Wiggos farmor, visst ska man inte skriva sådana saker det håller jag absolut med om... men du e ju inte ett dugg bättre när du skriver att personen i frågas barn säkert e skitful så hon/han måste klanka ner på andra! Då har ju du sjunkigt ganska lågt oxå ju ????

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bea gumman, att vara ung förälder dt gör folk svarta i ögonen, dom blir så förbannat jävla svartsjuka att vi klara dt, dt ända dom kan göra är att skriva spydiga kommentarer. för gör dom inte dt så skiter vi ju i dom vi ser ju inte dom då . Men dom måste göra någonting jobbigt i våra perfekta liv. Tro mig har haft Neo i tre år . Mkt har jag fått hört, man lär sig efter ett tag dt tar ett år eller två sen skrattar man bara åt alla patetiska människor som har mage att skriva en sån sak om i dt här fallet DIN SON !! nästa gång kanske dt är om min son´, eller någon annan ung mammas.. Jag menar har du någonsins sett någon skriva sådär till en "VUXEN" mamma`? i 30-40 års åldern? Neej dt händer en gång på miljonen´, men vi drabbas i princip varje dag iallafall någon av alla unga mammor/pappor som finns. Någopn skrev till mig "Mikaela tar inte hand om Neo själv dt gör henne mamma och dt har hon alltid gjort, mikaela betalar ingenting själv dt gör soc o hennes mamma" Då tänkte jag såhär . Jasså lilla vännen? Är dt därför jag jobbar7-15 varje dag sen efter dt hämtar jag neo ? HAHA .. Ha dt i åtanke jag vet att dt är svårt gumman . Men folk är avundsjuka som FAN !!

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bea gumman, att vara ung förälder dt gör folk svarta i ögonen, dom blir så förbannat jävla svartsjuka att vi klara dt, dt ända dom kan göra är att skriva spydiga kommentarer. för gör dom inte dt så skiter vi ju i dom vi ser ju inte dom då . Men dom måste göra någonting jobbigt i våra perfekta liv. Tro mig har haft Neo i tre år . Mkt har jag fått hört, man lär sig efter ett tag dt tar ett år eller två sen skrattar man bara åt alla patetiska människor som har mage att skriva en sån sak om i dt här fallet DIN SON !! nästa gång kanske dt är om min son´, eller någon annan ung mammas.. Jag menar har du någonsins sett någon skriva sådär till en "VUXEN" mamma`? i 30-40 års åldern? Neej dt händer en gång på miljonen´, men vi drabbas i princip varje dag iallafall någon av alla unga mammor/pappor som finns. Någopn skrev till mig "Mikaela tar inte hand om Neo själv dt gör henne mamma och dt har hon alltid gjort, mikaela betalar ingenting själv dt gör soc o hennes mamma" Då tänkte jag såhär . Jasså lilla vännen? Är dt därför jag jobbar7-15 varje dag sen efter dt hämtar jag neo ? HAHA .. Ha dt i åtanke jag vet att dt är svårt gumman . Men folk är avundsjuka som FAN !!

17:e kommentar, skriven , av Anonym:

herre gud!, wiggo är kanon söt :)

18:e kommentar, skriven , av Anonym:

va söt wiggo är!

19:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Svar till Line.Visst det var ju att sjunka lågt,men jag vet även hur ledsen båda föräldrar till Wiggo blev och det var fruktansvärt onödigt.Det är inte så lätt att vara unga föräldrar och höra en massa onödigt negativt hela tiden,det är bara synd att alla bra och fina kommentarer som ni skriver är som bortblåsta för en enda neg.kommentar,Jag hoppas att bea kan strunta i kommentaren hon fick o gå vidare för hon är en superfin mamma

20:e kommentar, skriven , av Jonnah:

Han är verkligen skiiit söt!! Man ser hur jävla lik han är både dig och Tobbe =) älskar hans hårfärg! ;P

21:e kommentar, skriven , av moa:

wiggo är supersöt! :)

22:e kommentar, skriven , av Anonym:

Söting där :)

23:e kommentar, skriven , av Anonym:

Wiggo är så himla söt;D du är en jätte bra mamma bea! ta inte åt dig av alla dumma kommentarer!

24:e kommentar, skriven , av Wiggos faster:

Hur fan kan man va så jävla dum i huvet och skriva nått sånt ? wiggo är fan världens sötaste unge !
Bea gumman , ta inte åt dig ! et finns idioter till allt . GÅ OCH DÖ JÄVLA SVIN ! (alltså Idioten ;D)


All my Love

/ Faster F .

25:e kommentar, skriven , av i:

supersöt :)

26:e kommentar, skriven , av Michaela:

Åh, så otroligt söt han är :)

27:e kommentar, skriven , av Amina:

Underbart söt!

Kommentera inlägget här :